De zestiende week - Reisverslag uit Shepparton, Australië van Koos Nicole - WaarBenJij.nu De zestiende week - Reisverslag uit Shepparton, Australië van Koos Nicole - WaarBenJij.nu

De zestiende week

Blijf op de hoogte en volg Koos

29 Januari 2017 | Australië, Shepparton

Lieve allemaal,
De zestiende week alweer! De tijd vliegt nog steeds voorbij en de terugreis komt steeds dichterbij. Dinsdag al! Toch ook wel weer lekker hoor, lekker thuis, eigen ritme weer oppakken, eigen huis, eigen bed, eigen douche. Je leert je eigen dingen wel extra te waarderen!
Deze keer gaat het verslag niet lang zijn. We hebben voornamelijk genoten van het weer nu het nog kan, lekker gezwommen en lekker ontspannen. Woensdag zijn we op een leuke boottocht geweest in Echuca op de Mary River. Voor de boottocht hebben we heerlijk geluncht in dit oude dorpje. Het voelt of je even terug gaat in de tijd, het deed ons denken aan een cowboy dorp.
De rivier waar we op voeren is de grens tussen de ‘provincies’ Victoria en New South Wales. We gingen aan boord in Victoria, en zodra we op de boot zaten waren we in New South Wales. De rivier behoort tot die provincie. Het was een oudere boot met waterratten aan elke kant om zich voort te bewegen. Het was wederom prachtig weer en de tocht was heerlijk ontspannen. Onderweg werd er nog wat verteld over de geschiedenis van de boot, andere boten en enkele dingen langs de rivier. Erg leuk en heerlijk ontspannend!
Dinsdag 31 januari vliegen we weer terug naar Schiphol. We gaan de laatste dagen hier nog even lekker genieten, vooral van het weer. Het schijnt maandag bijvoorbeeld rond de 40 graden te worden, dus we zullen wel een klap krijgen als we in het koude kikkerlandje terug komen!
Wij genieten nog even verder en we zien jullie snel weer.
Liefs Koos en Nicole

• 29 Januari 2017 - 10:43

Norma:

Hallo jongelui
    Nog even lekker relaxen en genieten van het mooie weer.
    Goede vlucht terug en tot ziens in het koude kikkerlandje.
    Groetjes en dikke kus
    Norma

• 29 Januari 2017 - 11:50

Mamma:

Nou geniet nog maar heel even, en ook wij zijn heel blij dat jullie weer terug komen hoor!! dikke kus

• 29 Januari 2017 - 12:03

Pap En Mam:

Geniet nog van de laatste dagen bij Marcel en Christine! Heel veel liefs en groetjes voor iedereen daar!
    Wij zijn natuurlijk heel blij dat we jullie woensdag weer in onze armen kunnen sluiten

• 29 Januari 2017 - 12:07

Pap En Mam:

Bedankt voor al jullie mooie reisverslagen, zo konden we elke keer een beetje met jullie mee reizen.

Liefs van ons

• 31 Januari 2017 - 10:00

Lucia:

Waterratten! Eng hoor!

Goede reis terug.
    groetjes

Koos

Hier houden we de blog bij van onze fantastische reis langs de oostkust in Australië. Onze vertrekdatum is 6 oktober 2016 en wij zullen weer op Schiphol landen op 1 februari 2017. We hopen dat jullie op deze manier een beetje met ons mee kunnen genieten! Liefs Koos en Nicole

Actief sinds 07 Okt. 2016