De heenreis - Reisverslag uit Grahamvale, Australië van Koos Nicole - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Grahamvale, Australië van Koos Nicole - WaarBenJij.nu

De heenreis

Blijf op de hoogte en volg Koos

09 Oktober 2016 | Australië, Grahamvale

Beste familie, vriendjes, vriendinnetjes en collega's,

Hier is ons eerste verslag van de geweldige reis welke we gaan mee gaan maken! We gaan er enorm van genieten en proberen jullie zo nu en dan op de hoogte te houden via deze blog. we kunnen niet exact zeggen wanneer we weer gaan bloggen, omdat we niet weten waar en wanneer we Wi-Fi hebben.

Nadat we alle voorbereidingen hebben getroffen en onze backpacks hebben gepakt, begint op donderdag 6 oktober 2016 ons avontuur! We vertrekken rond 21:50 richting Dubai, waar we een tussenlanding hebben. Dit is allemaal prima gegaan. We hoefden gelukkig niet naar een andere terminal, want het vliegveld is enorm! Je moet dan helemaal met een trein/metro naar de andere terminal

Toen we weer in het vliegtuig zaten, kregen we te horen dat we nog een tussenlanding hadden op Singapore. Hadden we dit moeten weten?! Het stond ook niet op onze boardingpasses. Prima, bij de gate naar buiten en via de andere kant weer naar binnen dan maar. We hebben tijdens de vluchten een aantal films gekeken en geslapen voor zover dat lukte.

Op zaterdag 8 oktober om 9:00 locale tijd, landden we dan eindelijk op Melbourne. Nadat we enige tijd voor de paspoortcontrole in de rij hebben gestaand, lag onze baggage al op de band en konden we door naar de douane. Eenmaal buiten stonden Marcel en Christine al op ons te wachteb (oom en tante van Nicole). Hier zullen we de eerste week doorbrengen, tot 15 oktober. Dan vliegen we door naar Cairns om ons avontuur voort te zetten.

Jullie horen weer van ons!
Liefs Koos en Nicole

• 09 Oktober 2016 - 12:02

Paula:

Leuk dat jullie reisverslagen maken, we zullen ze blijven volgen.
    Heel veel plezier...

• 09 Oktober 2016 - 12:08

Marja En Ed:

Heel erg leuk! We volgen ze zeker, geniet samen van alles, liefs van ons

• 09 Oktober 2016 - 22:09

Lucia:

Genieten jullie maar!

• 10 Oktober 2016 - 10:35

Sneeboer:

Veel mooie backpack kilometers.
    Arie en joke

• 11 Oktober 2016 - 19:25

Lilian Helder:

Dat is zo te lezen een goed begin. Heel veel plezier en maak ons jaloers

• 13 Oktober 2016 - 20:18

Mamma:

Helemaal leuk ik blijf jullie volgen dikke knuffel en veel plezier.

• 14 Oktober 2016 - 13:12

Norma:

Morgen gaan jullie "echt" op reis!! Veel plezier en ik ga jullie volgen!! XX

• 18 Oktober 2016 - 21:07

Dianne Smit:

Veel plezier, volgende maand volgen wij jullie naar Australië. XX

Koos

Hier houden we de blog bij van onze fantastische reis langs de oostkust in Australië. Onze vertrekdatum is 6 oktober 2016 en wij zullen weer op Schiphol landen op 1 februari 2017. We hopen dat jullie op deze manier een beetje met ons mee kunnen genieten! Liefs Koos en Nicole

Actief sinds 07 Okt. 2016